7ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ

Πάντα πρώτα η παιδεία

Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής

robotics lab

Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Πρόγραμμα ER4STEM (Educational Robotics for STEM)

er4stem

Πιστοποίηση Ψηφιακής Ασφάλειας του Σχολείου μας

Συμμετοχή και 8η θέση στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής στην Ινδία

image7

Ρομποτικές Κατασκευές από την Ομάδα Ρομποτικής του 7ου ΓΕΛ Τρικάλων

Στα πλαίσια της Ερευνητικής Εργασίας της Α' Λυκείου, μαθητές του σχολείου μας κατασκευάζουν ευφάνταστα ρομπότ όπως ο "LegoPhant", το ρομπότ για την επίλυση του προβλήματος του κύβου του Ρούμπικ, τον "Gripper" ένα ρομπότ για να σηκώνει αντικείμενα μαζί με ρομπότ-τηλεχειριστήριο μέσω του οποίου οι μαθητές χειρίζονται τον "Grippper" καθώς και ταξινομητές χρωμάτων. Απολαύστε τους στο παρακάτω video!!!

 

Ερευνητική Εργασία: "Εφαρμογές Ρομποτικής για λήψη περιβαλλοντικών μετρήσεων"

Η συγκεκριμένη Ερευνητική Εργασία έχει ως στόχο να μπορέσουν οι μαθητές να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία προκειμένου να αναπτύξουν εφαρμογές οι οποίες έχουν ως κύριο στόχο την λήψης ατμοσφαιρικών μετρήσεων για το περιβάλλον στο οποίο ζουν (θερμοκρασία, ποιότητα αέρα, υγρασία).

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Συγκεκριμένα οι μαθητές είναι οργανωμένοι σε ομάδες (πέντε ομάδες συνολικά) και σε κάθε ομάδα υπάρχουν συγκεκριμένοι ρόλοι (αρχηγός, προγραμματιστές, μηχανικοί). Χρησιμοποιώντας τον εξοπλισμό του Εργαστηρίου Εκπαιδευτικής Ρομποτικής κάθε ομάδα σχεδιάζει και υλοποιεί κυκλώματα με χρήση Arduino, τα οποία ως κύριο στόχο έχουν την λήψη περιβαλλοντικών μετρήσεων. Στη συνέχεια συγκρίνουν τις μετρήσεις τους και διαπιστώνουν πιθανά σφάλματα στην κωδικοποίηση.

Διαβάστε περισσότερα: Ερευνητική Εργασία: "Εφαρμογές Ρομποτικής για λήψη περιβαλλοντικών μετρήσεων"

Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ρομποτικής στο 7ο ΓΕΛ Τρικάλων

Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Ρομποτικής (23/11-29/11), εικοσιπέντε μαθητές του σχολείου μας που συμμετέχουν στην Ερευνητική Εργασία «Ρομποτική: Σχεδιάζω, Δημιουργώ, Προγραμματίζω», χωρισμένοι σε 6 ομάδες (ROBOMANIACS, ROBONERDS, ROBOTDEALERS, BRAINIACS, ROBOLICIUS και SABOTAGE) κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν ένα ρομπότ για την ακολουθία μαύρης γραμμής (line follower) στο Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Ρομποτικής του σχολείου μας.

Συγκεκριμένα:

-Αρχικά αφού έγινε μία παρουσίαση για το πρόβλημα (ακολουθία μαύρης γραμμής) οι μαθητές κλήθηκαν να απαντήσουν τι θα έπρεπε να ενσωματώσουν στο ρομπότ ώστε να ακολουθεί τη μαύρη γραμμή (αισθητήρα χρώματος) και πως θα ήταν αυτό εφικτό με βάση την εμπειρία τους από τον πραγματικό κόσμο.

- Στη συνέχεια τα μέλη κάθε ομάδας κλήθηκαν να ενσωματώσουν στο δικό τους ρομπότ τον αισθητήρα χρώματος και να κάνουν μετρήσεις στη πίστα προκειμένου να ξεκινήσουν τον προγραμματισμό. Οι μετρήσεις είχαν ως στόχο να διαπιστώσουν οι μαθητές πως ο αισθητήρας χρώματος αντιλαμβάνεται το λευκό και πως το μαύρο.

- Τέλος κάθε ομάδα προγραμμάτισε το δικό της ρομπότ ώστε να είναι ικανό να ακολουθεί τόσο μία καμπύλη μαύρη γραμμή όσο και μία ευθεία μαύρη γραμμή.

Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Διαβάστε περισσότερα: Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Ρομποτικής στο 7ο ΓΕΛ Τρικάλων

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

 

Sxoliko diktyo

 

Επικοινωνήστε μαζί μας

Για να έρθετε σε επικοινωνία με το προσωπικό του σχολείου:

 
  • Τηλέφωνα: 2431037837,2431033554

Ο καιρός στην πόλη μας