Mε αφορμή τη συμμετοχή του σχολείου μας στο 10ο Ευρωπαϊκο Μαθητικό Συνέδριο, μαθητές της Α’ και της Β’ Λυκείου επισκέφτηκαν τέσσερις ευρωπαϊκες πρωτεύουσες, το Βελιγράδι, τη Βουδαπέστη, την Μπρατισλάβα και τη Βιέννη.
Η δεύτερη πρωτεύουσα που επισκεφτήκαμε ήταν η Βουδαπέστη! Περπατήσαμε στη νυχτερινή Βουδαπεστη και απολαύσαμε μια μαγευτική βραδινή κρουαζιέρα στον Δούναβη! Επισκεφτήκαμε τον Πύργο των Ψαράδων, τη Βούδα και την Πέστη, την εκκλησία του Αγίου Στεφάνου. Επίσης, επισκεφτήκαμε τον Άγιο Αντρέα, ένα παραδοσιακό παραδουνάβιο χωριό, απαράμιλλης ομορφιάς!


