Οι μαθητές μας από 12 μέχρι 17 Δεκεμβριου 2025 πραγματοποίησαν την καθιερωμένη εκδρομή της Γ’ Λυκειου. Την πρώτη ημέρα επισκέφτηκαν την Ακρόπολη, την Πλάκα, το Μοναστηράκι, την Ερμού και το Σύνταγμα στην Αθήνα. Τη δεύτερη μέρα επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσειο Χανίων, τους τάφους των Βενιζέλων, το λιμάνι και τα όμορφα σοκάκια της παλιάς πόλης των Χανίων, καθώς και την όμορφη καινούρια πόλη. Στη συνέχεια επισκεφτηκαν το Ρέθυμνο και περιγήθηκαν στην παλιά πόλη. Την τρίτη μέρα επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού, το αρχαιολογικό μουσείο Ηρακλείου και το ενετικό φρούριο Κούλε. Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου, απολαμβάνοντας την αρχιτεκτονική των ενετικών κτηρίων (Λότζια, κρήνη Μοροζίνι κ.α.). Την τέταρτη μέρα οι μαθητές μας επισκέφτηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Γόρτυνας, το ολοκαίνουριο αρχαιολογικό Μουσείο Μεσαράς και το ρωμαϊκό νεκροταφείο (σπηλιές των χίπηδων) στα Μάταλα. Την πέμπτη μέρα οι μαθητές, αφού πρώτα “συναντήθηκαν” με τον θαλάσσιο κόσμο που φιλοξενείται στο Ενυδρείο, επισκέφτηκαν τη Σπιναλόνγκα και την πρωτεύουσα του Λασιθίου, τον Άγιο Νικόλαο. Την έκτη ημέρα, μετά από μια σύντομη επίσκεψη για πρωινό και καφέ στον Φλοίσβο Παλαιού Φαλήρου, οι μαθητές μας πήραν τον δρόμο της επιστροφής, γεμάτοι όμορφες αναμνήσεις, εμπειρίες και γνώσεις που θα τους συνοδεύουν για μια ζωή!






