Mαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν στην εθελοντική δράση “Α kitchen 4All” για τον μήνα Φεβρουάριο της εθελοντικής ομάδας Αct4V-ΕΝ ΔΡΑΣΗ. Συνολικά υλοποιήθηκαν 4 δράσεις: 150 γεύματα για το Κοινωνικό Εστιατόριο και Κέντρο Διημέρευσης Αστέγων του Δήμου Τρικκαίων, 100 γεύματα για το Συσσίτιο της Μητρόπολης, σύμπραξη για τη δημιουργία γλυκών για το ΚΔΑΠ ΑΜΕΑ “Αγία Άννα”, μαγειρική δράση και δημιουργική απασχόληση για τους ωφελούμενους του Γηροκομείου Μεγάλων Καλυβίων. Συγχαρητήρια στην πρόεδρο του Συλλόγου Άννα Μπέλτσιου για τις δράσεις και τη δυνατότητα που δίνει στους μαθητές μας να συμμετέχουν σε εθελοντικές δράσεις, αναγνωρίζοντας με τον τρόπο αυτό την αξία του εθελοντισμού. Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας που πήραν μέρος, τον Βανταλή Γιώργο, τη Γελαδάρη Κατερίνα, τον Μαϊμάνη Γιώργο, την Μπαμπαλή Αθανασία και τον Μυλωνά Βάιο! Μπράβο και στο πρόεδρο του 15μελούς, Ντάσκα Κωνσταντίνο και τον αντιπρόεδρο, Κόκκαλη Αλέξανδρο, καθώς και στα υπόλοιπα μέλη του 15μελούς για την ενθάρρυνση των μαθητών του σχολείου μας να αναλαμβάνουν σχετικές δράσεις.


