Μια τυχαία συνάντηση με τον Εντ Μπέγκελς! Απόψε στη Σουίτα! Μια πολύ όμορφη βραδιά! Τα παιδιά μας ήταν εξαιρετικά! Ένα μεγάλο μπράβο στη Βαλεντίνα, τη Ραφαέλα, τον Κώστα Μ. και τον Κώστα Ν. Εξαιρετική και η συντονίστρια της παρουσίασης, η κ. Αριστέα Κωτούλα-Γκουντοπούλου, μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας! Βασίλη Λαδαζάνη, πρόεδρε του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων και Μαρία Αυγένη σας ευχαριστούμε που είστε πάντα δίπλα μας και μας στηρίζετε! Ευχαριστούμε πολύ τη συγγραφέα, Μαριλένα Παππά-Ζάχου για την πρόταση να αποτελέσουμε μέρος αυτής της ξεχωριστής βραδιάς!
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΑ ΚΩΤΟΥΛΑ-ΓΚΟΥΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Η σχολική κοινότητα του 7ου Γενικού Λυκείου Τρικάλων, ολοκλήρωσε με επιτυχία το βράδυ της Πέμπτης, την παρουσίαση του βιβλίου “Μια τυχαία συνάντηση με τον Εντ Μπέγκελς” της Μαριλένα Παππά-Ζάχου.
Το πιο συγκινητικό βέβαια και αυτό που θα ήθελα να τονίσω, είναι η όμορφη και αρμονική συνύπαρξη, όλων των μελών της σχολικής μας κοινότητας .
Τα παιδιά μας πρώτα από όλα, που ανέλαβαν παρά τις τόσες υποχρεώσεις τους να πάρουν μέρος, οι καθηγητές μας ακούραστοι συνοδοιπόροι και συνήθως αφανείς ήρωες, η Διευθύντρια μας Κα Αθανασία Τσιοτινού πάνω από όλα παθιασμένη με αυτό που κάνει και πραγματικά αγαπά , οι γονείς όλων των παιδιών, ο πρόεδρος μας του ΔΣ Γονέων και Κηδεμόνων, Βασίλης Λαφαζάνης, ένας εθελοντής με επαγγελματική συνείδηση, τα μέλη του ΔΣ Γονέων κ Κηδεμόνων κ η υποφαινόμενη ως μέλος του ΔΣ αναλαμβάνοντας τον ρόλο του συντονιστή της παρουσίασης .
Η τυχαία συνάντηση μας με τον Έντ Μπέγκελς, πραγματικά……….καρμική!!
Και πως αλλιώς θα μπορούσε να είναι με την υπέροχη συγγραφέα μας, μια ανοιχτή αγκαλιά για όλους μας κ ένα υπέροχο χαμόγελο!! Πληθώρα συναισθημάτων, όπως αυτών που σε γεμίζουν διαβάζοντας το βιβλίο της….





