ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ

Την Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2025, τρεις μαθητές των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής του σχολείου μας συμμετείχαν στην πρώτη φάση της Οικονομικής Ολυμπιάδας. Θερμά συγχαρητήρια στην καθηγήτρια Οικονομικών του σχολείου μας κ.Παπαδοπούλου Πηνελόπη που ενθάρρυνε τους μαθητές μας να πάρουν μέρος στην Ολυμπιάδα και τους προετοίμασε. Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές μας Χρήστο Νταλιάνη, Λυμπέρη Έλενα και Σούλιου Κέλλυ για τη συμμετοχή τους και την πρόκριση στην επόμενη φάση.