Το 7ο Λύκειο Τρικάλων συμμετείχε στους Ρητορικούς Αγώνες που διοργάνωσε το 1ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων την Πέμπτη 20 και την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025.
Πολλά συγχαρητήρια στη μαθήτρια της Α’ τάξης του σχολείου μας, Βουλοάγκα Κωνσταντίνα, η οποία κατέκτησε τη 2η θέση στον Προτρεπτικό Λόγο.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που διακρίθηκαν! Συγχαρητήρια και σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν, γιατί αυτό που έχει μεγαλύτερη αξία είναι η συμμετοχή!
Το σχολείο μας συμμετείχε με τους ακόλουθους μαθητές: Βουλοάγκα Κωνσταντίνα, Γκούμπλια Φανή, Μητροτάσιο Γιάννη, Κομματά Βαλεντίνα, Κότσιφα Πολυτίμη, Μέρμηγκας Αντρέας, Μπάρδης Ορέστης.
Αναπληρωματικοί μαθητες: Μπέλσι Άγγελος, Ντίκας Κωνσταντίνος.
Χρονομέτρες: Γεωργούλα Αικατερίνη, Κατσιαμάνη Ελένη.
Τους μαθητές προετοίμασαν οι καθηγητές, Ζυγούρης Βασίλης και Λυγούρα Ανδρομάχη.
Με την ιδιότητα του κριτή συμμετείχαν οι καθηγητές, Λυγούρα Ανδρομάχη, Ζυγούρης Βασίλης, Παπαδοπούλου Πηνελόπη και η Διευθύντρια του σχολείου Τσιοτινού Αθανασία.
Ευχαριστούμε πολύ το 1ο Γενικό Λύκειο Τρικάλων για τη δυνατότητα που έδωσε στους μαθητές μας και σε όλους τους μαθητές των Λυκείων των Τρικάλων να ξεδιπλώσουν τις ρητορικές τους ικανότητες και να μας αποδείξουν ότι μπορούν να υπερασπιστούν τις απόψεις τους, χρησιμοποιώντας πλούσια επιχειρήματα, χωρίς να ντρέπονται την έκθεση. Επίσης, ευχαριστούμε το 1ο Λύκειο για την πλούσια φιλοξενία. Τέλος, θα θέλαμε να εκφράσουμε τα Θερμά μας συγχαρητήρια στο 1ο Λύκειο και στη Διευθύντρια του σχολείου, την κ. Αγγέλου Δήμητρα για την άψογη διοργάνωση.



